Als sparringspartners mochten Raeven Huis in 't Veld en Carlijn Leenders bij een interactieve sessie aanwezig zijn waarbij er gezamenlijk gedachten werden gewisseld over het merk Diepenveen.

"aan welke eigenschappen denk jij bij het dorp Diepenveen?" en "welke doelgroep is het meest boeiend voor het dorp?" waren vragen die beantwoord werden door de leden van de ondernemersvereniging in Diepenveen tijdens deze merkworkshops.

Deze vragen horen bij gebiedsmarketing, waar wij in een presentatie over vertelden; wat is dit precies? En wat kan gebiedsmarketing aan het dorp opleveren wanneer er een duidelijk beeld staat over een gebied?

We kregen veel leuke en bovenal verrassende reacties over hoe de inwoners van het dorp zelf dachten over het dorp. Middels veel post-its kwamen er zo kernwaarden (= eigenschappen van het dorp) op tafel en hiermee gaan wij vervolgens aan de slag. Wij gaan een gebiedsplan schrijven met al deze input en we hopen in de toekomst samen met deze Diepenveners het 'merk' Diepenveen te activeren!