Met een vernieuwde bezoekerswebsite willen we een online visitekaartje creëren, dat inspireert én informeert, voor Deventer.

Met het vernieuwen van de bezoekerswebsite geven we de nieuwe huisstijl '...inDeventer!' weer, de uitstraling moet aansluiten bij het Merk Deventer: authentiek, eigenwijs en vernieuwend.
Naast de Nederlandse versie moet er ook een basispagina Engelse en Duitse beschikbaar zijn voor onze internationale bezoekers.

De website moet het brede beeld van een bezoek aan Deventer weergeven, dat wil zeggen: een mix van cultuur, historie, winkelen en horeca.
Zo moeten alle winkels en horeca gelegenheden van de binnenstad op de website te vinden zijn, evenals een UITagenda waarin een jaarkalender, dag-tot-dag agenda, evenementenkalender en tentoonstellingagenda in één agenda geïntergreerd is. 

Daarnaast moeten er winkelroutes, nieuws over de stad, online blogs, een 'social wall' waarin foto's van de sociale media uitgelicht worden en arrangementen te vinden zijn op de website evenals een interactieve kaart met GPS detectie.

Apart worden pagina's als: groepsarrangementen, zakelijk bezoek en de webwinkel uitgelicht.